mandag 2. mars 2009

Vinterferie del 1

Jaja folkens! Da var det sannelig mandagskveld i vinterferien! Den første helga er over, og den ble relativt bra må jeg kunne si. Fredag ettermiddag pakket jeg cabben og vi dro nordover i retning Hovden. Lørdagen ble tilbrakt i bakken sammen med Maren og Morten! Afterskien tok vi i bykle før vi igjen inntok Hovden etter en bedre middag på Solheimsmoen! Jah, det var deilig! Senere på kvelden fikk vi en liten sightseeing på Hovden sammen med kremtoppene Maren og Guro.. Før vi nøt litt livemusikk på Høyfjellshotellet.. eeh… Søndag var det retur siden jeg skulle til tannlegen i dag. NULL hull på 20 år.. tannlegen var mektig imponert;) Ikke mange av meg sa hun.. og det har hun jo for så vidt rett i;) ooh thank you…

For hvert et steg jeg tar i livet, for hvert et hjerteslag som slår, så finner kjærligheten veien, og lyser opp den sti vi går…

Ingen kommentarer: