onsdag 25. februar 2009

Når det igjen blir lyse dagar!

Heiheihei alle trofaste lesere av denne bloggen! Eller leser er kanskje bedre å skrive;) oooh ooh

Jaja! Jeg skal faktisk være litt seriøs i dagens blogginnlegg!


Det har seg nemlig sånn at jeg har skjønt nå at en passiv fotballspiller aldri scorer noen mål! OG hvis han i tillegg står på sidelinja bare og ser på, så havner han hvertfall ikke på scorelista...

Et menneske er ikke skapt for å gå på livets vei aleine. Det er jeg ganske sikker på!

Nå er det snart vinterferie! Jeg gleder meg til litt fresh fjelluft! ååhja deilig det jah!

Derfor avslutter jeg med å sitere Guro Håvik; Eg må sej det til deg mens eg kan....

2 kommentarer:

Lotte sa...

jeg leser bloggen din, andy! :D
så med mindre den leseren ikke var meg, så er det hvertfall to som leser bloggen. YY

hihih

Andreas sa...

Ååh :D takk, Nå ble jeg glad Lotte :D


hihi