torsdag 26. mars 2009

Jaaaaveeelll alle sammen :D

Det har skjedd masse siden sist! Så her kommer en liten update!

Det er i skrivende stund 4 dager til undertegnede fyller 20 år..... eller halvveis til 40!

Tiden flyr i godt lag heter det! Og det er nå ca. 20 dager siden forrige innlegg! OG jeg har en GOD nyhet til alle dere trofaste blogg-følgere! Det vil komme en ny blogg nå! den vil ha et catchy og fengende navn! En blogg dere bare må følge med på! Det er en blogg i Wembley-format!

Frøken Julie! med Bjørn Afzelius er en meget fin sang som jeg hører på i skrivende stund..

Don't pretend you're sorry.... I know you're not, I know you got the power to make me weak inside...

I can't imagine, a life without your love!


Everytime I breath I take you in!


Keep me drowning in your love!

Hører på Backstreet akkurat nå! hihi

_____________________________

fra spøk til revolver; jeg har noe viktig å si:

Når man har satt seg et mål tror jeg det er viktig å ikke gi dette opp, selv om ting virker håpløse! Det er bare å gi gass! Ta for eksempel! Skal du til Søgne, er kanskje det mest naturlige valget å ta motorveien, eller Langenesveien for den saks skyld... Men kanskje en dag så møter du noen hindringer på den veien du har valgt for å nå ditt mål, da kan det hende du må velge den andre veien, som er mer svingete og kronglete, men med litt ståpåvilje og guts når du frem den veien au ;) Gi GASS! :)


You're the meaning in my life, you're the inspiration. (kveldens siste sang)

1 kommentar:

test test sa...

oisan, jeg trodde det siste innlegget ditt var det forrige! Da var det jo ikke så lenge siden du skrev et alikavel.. hihi:-)