tirsdag 3. februar 2009

You're the star shining so bright...

Ingen er så nydelig som du, ååå å, ååå å.. Ingen er så vakker, når de viser hvem de er ååå nei, ingen øyne skinner.. slik som dine øyne gjør...


Fin sang! hører på den akkurat nå! Det er godt det. Det er ikke så lett og formulere seg riktig. Uansett hva jeg prøver å si, så blir det bare noe kjass. Derfor så skriver jeg litt blogg.

Hva er det egentlig blogg står for? Jo, det har jeg funnet ut av. B står for birkeland, L står for liker... også vil jeg ikke si mer:D hahaha.... Gøy!

Den som gjetter hva resten står for ber jeg sende en mail til meg; Andreasb_@hotmail.com

Notabene: FIN PREMIE!!:P

Nå har cabrioleten stått i garasjen heilt siden torsdag. Idag tenkte jeg og vaske den og sette den inn igjen. GØY! (for meg)


Neste helg er det Valentines day... det er jo gøy. spes når jeg skal til danmark! Jeg skal prøve å få flyttet Valentinesdayen i år! Skal sende noen mailer. . .


VIl du verra med meg hjem i natt??? skal vi sove i samme seng i natt? æ kan gi deg alt du treng i natt...

Den sangen hører jeg på nå!
jeg sitter på bibl på UIA og prøver å jobbe på mikro... HOPELEss...

Følgende oppgave:

Utled ved hjelp av valghandlingsteoriens aksiomer denne husholdningens indifferenskart

OK... Det er jo også en mulighet...


Jeg tror jeg velger å gå å vaske bilen heller... tross alt lenge til innlevering..

Valentines Day er i år offisielt avlyst! Istedet kjører vi igang noe som heter; VALENTINES YEAR....


Det er jo ganske gøy for meg...



Ikveld er andre runde på taxikurset! sykt gøy:D Ikveld ser vi hvem som har bestått opptakstesten, så da blir nok noen av våre nye landsmenn luket ut.. Skriftilig og muntlig norsk skal beherskes i et serviceyrke...


You're the star shining so bright, I fell in love with an angel...

Hører jeg på nå, og avslutter dagens blogginnlegg med den..

Skal by the way lage film senere idag...

Amen!