tirsdag 7. oktober 2008

Jaja, så var det tirsdag

Dagen startet med lunsj på Vågsbygd Vgs. Sinnsykt godt med vaffel igjen:P Grunnen til at vi var der var fordi vi skulle levere et bilde av oss gutta i dress som de skulle henge opp;) Håbår det!

Men ellers så err det snart tid ffor frisørtime, og en sårt etterlengtet oppfriskning av frisyren.

Klokken 18.00 til 20.00 er det tid for Hovedstyremøte i Kristiansand Høyre med Per Sigurd og gjengen! Det blir lærerikt og interessant:)

Ellers så er det vel en tur i løypa på g tenker jeg! Eller kanskje i Jegers. Eller i lysløypa på Søm! Gøy å variere terrenget litt;)

Jessjess! så sånn er det!

3 kommentarer:

Vilde sa...

LEEEENA! Skal si du er aktiv på blogginga, går det like bra med jogginga??

Andreas sa...

hahaha Leeeeeeeeeeeeeenam, fyyyyyyyyyyyyyyyyy fa*'''***** Viiiiiiiiilde:D Sykt skills du har på dikting;) det visste jeg ikke;)


Ja, var en tur i Jegers i går! og skal ut en plass i morgen igjen! Er så godt å få bevegt seg litt:D

Føler meg som et nytt menneske nå:P

Og der da? hjemme fortsatt?

Vilde sa...

Hei du. Nå er jeg tilbake på skolen. Koselig å se deg på lørdag:)
Jeg holder meg i form jeg å! I dag hadde jeg faget "Lek og morro". Det var morro det!