mandag 29. september 2008

Første Dagen i Resten Av Mitt Liv!

JEss! Idag startet noe nytt!

Klesboden er totalrenovert! Alt dritet er kastet ut, og alt det andre har fått ny plass med treningstøyet flyttet inn på en mer sentral plass! Idag har jeg gått/jogget halvannen time i Voieskauen, inn med kirka og ut til Møvikknatten, hvor jeg stod og nøt utsikten mot Sørlandets perle (red.anm. Flekkerøy) og løp så ned til Gundersnesbukta forbi Kroodden og opp til Kirka igjen! Godt med litt frisk luft og mosjon!

I tillegg har jeg startet noe som heter Aksjon:NISTE! Det høres kanskje litt løg ut, men nistepakken er faktisk sterkt undervurdert. et måltid som faktisk kan spare en student for en snau hundrelapp om dagen, noe som tilsvarer en månedssum på 3000:D Det er gøy det:D

Ellers så går det i Queen, Elton John og Jahn Teigen på full guffe!

Dagens ultimate løpesang; Åge Alexandersen - Levva Livet...


Dette er faktisk første dagen i resten av mitt liv. Har dere tenkt på det??

Grip dagen! Imorgen er dagen idag gårsdagen!:...

1 kommentar:

Kjetil B sa...

riktigt det. dette er første natta i resten av mitt liv. sov godt! Gleder meg til neste bloggpost...